Jocke har starta om på nytt i OSLO!

Hej, nu var det ett tag sen jag blogga men jag tänker ta och börja om för det verkar vara inne som fan just nu!

Om jag sumerar den tiden jag nu har varit i oslo så har vi haft det rätt bra endå. Har nu varit här i 2 veckor men fortfarande inget jobb, vettefan om det beror på lathet eller nått annat. Imorgon ska jag och Joel ialfall skaffa jobb! så är det bara och nu vet vi hur vi ska göra. återkommer till det imorgonkväll! Vi ska inte misslyckas!

Här kommer lite bilder som har tagits dom 2 veckorna i Oslo!
Jag och joel :(
en rååsnäll vakt






Modeller är följande!
Jocke
Nina
Belinda
Angelica
Joel
Anna
Frida
Sofia
Vakt












Kommentarer
Postat av: stina

ååh så snuttigt =)

2008-09-23 @ 23:38:39
Postat av: Kåggan

Fan vad nazi den där vakten såg ut :O

2008-09-23 @ 23:42:48
URL: http://bennybrottzling.blogspot.com
Postat av: Nina

värsta cool du va!

2008-09-24 @ 00:02:40
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0